NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 67 700 CZK
Naše cena 74 504 CZK
Naše cena 373 880 CZK

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 200 378 CZK
Naše cena 60 896 CZK
Naše cena 169 760 CZK

23. 02. 2023

Budování emoce ke značce

Je prokázána skutečnost, že většina rozhodnutí o nákupu je emotivní, nikoli logická. Pokud existuje emociální spojení mezi spotřebitelem a vaší společností, získáte skutečnou konkurenční výhodu.

 

Proto stále více značek sahá po vytváření emoční komunikace, která si získává srdce a loajalitu zákazníků.
 
Jedním ze způsobů je využití oudoorových či indoorových zábavních atrakcí s reklamním potiskem či 3D nafukovacích reklam.
 
Zábavné reklamní atrakce nebo nafukovací reklama pomáhají překlenout odstup mezi "potřebou" vašeho produktu nebo služby a "hledáním" vašeho produktu či služby přičemž iniciují emociální touhu, po níž koupě vašeho produktu nebo služby následuje, zvyšuje se zákaznická loajalita a povědomí o značce.
 
Poraďte se s našim prodejcem při výběru reklamní zábavné atrakce či nafukovací reklamy, které posílí vaši emoční komunikaci se zákazníkem a přispějí k budování loajality ke značce.