Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 49 225 CZK
Naše cena 107 730 CZK
Naše cena 56 430 CZK

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 51 030 CZK
Naše cena 156 330 CZK

KONTAKT » Reklamace

REKLAMAČNÍ POSTUP

1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem a právním řádem platným v ČR.

2. Zboží třeba reklamovat u dodavatele dle podmínek reklamačního řádu, který je uveden ve VOP.

Při reklamaci je třeba vypsat buď reklamační protokol přímo ZDE SI STÁHNĚTE REKLAMAČNÍ PROTOKOL, nebo nám zaslat reklamaci na e-mail: servis@reatek.cz

Reklamace zaslána na e-mailovou adresu servis@reatek.cz musí obsahovat: kopii doklad o koupi s datem prodeje, číslo faktury, specifikaci zakoupeného zboží a popis závady, fotodokumentace také napomůže.

V případě, že reklamované zboží zasíláte nebo přivezete osobně, doručovací adresa pro reklamace / servis: REATEK SVK s.r.o., ul. Gen. M.R. Štefánika 12, 911 01 Trenčín, SR, tel. 770 658 420 / +421 (0) 32 3811 404.

Zásilku doporučujeme pojistit. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme.

Nezapomeňte:

- dodat doklad o úhradě (fakturu, dodací list s dokladem z registrační pokladny)

- popsat závadu reklamovaného zboží

- uvést název nebo jinou specifikaci reklamovaného zboží

Reklamace bude zaevidována a bez zbytečného odkladu vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace se vztahuje na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Nabývací doklad slouží jako záruční list.

!!! Pozor !!! Při reklamacívzniká riziko pro kupujícího, kde dopravu za reklamaci hradí kupující.