NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 156 152 CZK
Naše cena 62 024 CZK
Naše cena 152 750 CZK

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 81 308 CZK
Naše cena 162 162 CZK
Naše cena 74 504 CZK

KONTAKT » Reklamace

REKLAMAČNÍ POSTUP

1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem a právním řádem platným v ČR.

2. Zboží třeba reklamovat u dodavatele dle podmínek reklamačního řádu, který je uveden ve VOP.

Při reklamaci je třeba vypsat buď reklamační protokol přímo ZDE SI STÁHNĚTE REKLAMAČNÍ PROTOKOL, nebo nám zaslat reklamaci na e-mail: servis@reatek.cz

Reklamace zaslána na e-mailovou adresu servis@reatek.cz musí obsahovat: kopii doklad o koupi s datem prodeje, číslo faktury, specifikaci zakoupeného zboží a popis závady, fotodokumentace také napomůže.

Zásilku doporučujeme pojistit. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme. Zásilky bez oznámení podle reklamačního řádu a bez dokladu o zakoupení zboží nejsme povenní přebírat.

Zásilku doporučujeme pojistit. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme.

Nezapomeňte:

- dodat doklad o úhradě (fakturu, dodací list s dokladem z registrační pokladny)

- popsat závadu reklamovaného zboží

- uvést název nebo jinou specifikaci reklamovaného zboží

Reklamace bude zaevidována a bez zbytečného odkladu vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace se vztahuje na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Nabývací doklad slouží jako záruční list.

!!! Pozor !!! Při reklamacívzniká riziko pro kupujícího, kde dopravu za reklamaci hradí kupující.